Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 May 2024 16:35:48 +0300

Tere!

Viljandi Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/04113 aadressile Viljandi maakond, Viljandi vald, Vardja küla, 52 
Viljandi-Rõngu tee (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: 52 Viljandi-Rõngu tee

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26984728>  (menetlus nr: 
430945), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.05.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viljandi Vallavalitsus) või menetleja (JAANA ARAKAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister